Hedvig Sannar - blogg - mode, min vardag & inredning

drömmer mig tillbaka

Just nu drömmer jag mig tillbaka till Antiparos där jag var på en dagsutflykt förra sommaren. Denna mysiga lilla lugna strand med kristallklart turkost vatten och en underbar intilliggande restaurang, hade jag kunnat befinna mig på i veckor! Drömmer verkligen om att öluffa i Grekland nästa sommar. Vill vara borta minst 4 veckor och bara njuta! Antingen öluffa i Grekland eller åka längs kusten i Italien, något av dem vill jag verkligen ska ske! Får se om jag hittar någon att åka med... Hade varit liiiivet!

min vecka

Hej! Jag har haft en fullspäckad vecka! Var ledig måndag, tisdag och onsdag. I måndags spelade jag golf med Oscar och vi åt middag hos mamma. I tisdags och onsdags satt jag på Bibblan under dagarna och pluggade till min tenta den 24 augusti. Torsdag, fredag och lördag jobbade jag. På torsdagskvällen var jag hos Henke med ett gäng och festade lite. På kvällen i fredags var jag på överraskningsfest för fina Linnéa och igårkväll var jag på födelsedagsfest för kära Thekla och hennes syster (bild ovan). Idag är jag helt slut haha, och har bara tagit det lugnt. Ska jobba 6 dagar nästa vecka så det lär också bli en späckad vecka. Oscar reste iväg i fredags och är borta 2,5 vecka, så jag får fokusera helt på mig själv nu haha... Nu ska jag strax in i duschen sedan cykla hem till pappa och Nina för att umgås och äta middag. Kram!

adidas

Ett par nya Stan Smith's blev också köpta i Usa! Så himla bra skor som är snygga och passar till allt allt allt enligt mig. Ni ser kanske att jag redan börjat använda dem?

mysiga dagar i båstad

Hej på er! Jag var ju i Båstad förra veckan och här är lite bilder. Vi hade jättemysiga dagar. Spelade minigolf, åkte upp till mitt favvisställe Kafé Killeröd, traskade runt i Båstad, låg på stranden, åt middagar och festade. Superkul gäng och så himla mysigt att komma upp till Henkes hus igen! Jag och Saga bilade tillsammans och när vi kom hem på kvällen i Malmö efter dagarna i Båstad så var himmeln helt rosa, så vi var tvungna att stanna på ribban och fota, alltså är inte de bilderna från Båstad.

ny väska!

Min nya väska! Köpte den på en outlet i Usa och den blev verkligen ett spontanköp precis innan vi skulle lämna outleten. Men ett jättebra spontanköp! Jag har använt den väldigt mycket hittills, som när jag vill packa med lite grejer när jag sover hos Oscar, eller i stugan eller till stranden osv. Såå bra storlek, får ju plats med min dator och mycket mer! Älskar också att den är mörkblå eftersom att jag mest bär blått. Den passar till så mycket och känns lite lyxig med det härliga lädret.

amerikanska plättar

Hej! Här ligger jag med lite halvt matkoma efter att ha ätit massor av plättar med glass, socker och hallon. Gott var det i alla fall! Söndag idag och jag är ledig. Jag ska träffa pappa som jag inte har träffat på 1,5 månad, helt sjukt! Aldrig varit borta från honom så länge förutom när jag reste, så det ska bli mysigt. Blev förkyld häromdagen så ska verkligen ta det lugnt idag och försöka bli frisk, för imorgon åker jag till Båstad med ett skönt gäng! Vi ska bo i Henkes kära sommarhus två nätter, ska bli superkul nu när det är tennisvecka och allt. Varit i Båstad varje sommar de senaste 4 åren så det har blivit en liten sommartradition. Ska bli skönt att få vara ledig från jobb några dagar också! Hoppas ni har en mysig söndag så hörs vi!

border shop

Hej kära ni! Igår var jag på Border Shop i Tyskland med min kompis Anna! Faktiskt en mysig dag om man kan säga det när man ska handla alkohol haha.. Nej, men menar att vi hade det väldigt mysigt under vår bilfärd och på färjan. Spenderade 3,5 timme inne på Border Shop, helt sjukt tycker jag! Trodde man skulle bli klar på en timme, men nejdå... Tillslut var vi klara i alla fall och ovan har ni mina köp (+ 2 flak cider). Nöjd! Nu ska jag in i duschen, äta frukost och sedan cykla till jobbet. Vi hörs!

hölle

I förrgår var jag ledig från jobbet så då åkte jag och min kära kusin Lollo ner till stugan i Höllviken. Vi gick ner till stranden ett par timmar och det var så himla härligt, äntligen lite svensk sommar! På kvällen var jag ute och åt i Malmö med "monte-gänget". Nu ska jag snabbt äta frukost och dra till jobbet, vi hörs!

melissa 21!

Hej på er! Jag började sommarjobba förra veckan så det är vad jag gör lite nu under dagarna. Inget mig emot då vädret inte varit någon höjdare. På kvällarna får man roa sig! Ovan har ni lite bilder från i fredags och Melissas och hennes tvillingbror Marcus 21-årsfest! 60 pers i tält, mat, dricka, dj och festivaltema! Väldigt lyckad och rolig kväll! Imorgon är jag ledig (!) och då ska jag och min kära kusin Lollo ner till Höllviken och förhoppningsvis ligga på stranden i och med att det är utlovat sol, måste ta tillvara på det haha! Bokade förresten boende till Budapest igår, dit jag ska i augusti med mitt älskade "montegäng". Vi är 11 personer som ska på Sziget-festivalen, ska bli så jäkla kul! Jag ska komma igång med bloggen lite mer nu, blir faktiskt väldigt inspirerad av att hålla igång den mer. Vi hörs snart!